Quick Scan
Levenslange Garantie? - Wij eenmalig vervangen of repareren je item(s) indien ervaring met defecten in vakmanschap of breuk.
Uitgesloten van de levenslange garantie zijn: diefstal, langdurig vervagen en breuk door ongelukken.
Verzending? - Gratis Express Verzending bij bestellingen vanaf 75 euro
Welke maat heb ik? - Bekijk onze "Size Guide" op de productpagina voor specifieke informatie over hoe je jouw maat kunt vinden
Past niet? - Geen probleem! Ruil je item om met onze 14 dagen bedenktijd
Betalingsopties? - PayPal, Creditcards, Bitcoin, Giropay, Bancontact, Sofort en IDEAL, Klarna Afterpay en meer.
Vragen? - Neem contact met ons op via Instagram, of stuur een e-mail naar info@drippy.amsterdam
Retouren? 14 Dagen Bedenktijd
Bestellingen
Mocht je op onwaarschijnlijke wijze het verkeerde item hebben ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@drippy.amsterdam met de volgende informatie om ervoor te zorgen dat we dit zo snel en efficiënt mogelijk voor u kunnen oplossen:
- Uw bestelnummer
- De naam van het item dat u niet heeft ontvangen
- De uitleg of naam van het item dat u in plaats daarvan heeft ontvangen
- Een duidelijke foto van het item dat u heeft ontvangen, inclusief verpakking
Zodra we de bovenstaande info hebben ontvangen, zal ons supportteam dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
We kunnen geen wijzigingen aanbrengen aan je bestelling nadat je de betaling is verwerkt, dit omvat het volgende:
- Het wijzigen van het artikel of de maat
- Leverings-/factuuradres
- Het toevoegen van artikelen aan je bestelling
- Verzendmethode
Je kunt echter proberen deze te annuleren door ons een bericht te sturen, want het is mogelijk dat je bestelling nog niet is verwerkt.
Heb je al een Drippy-account?
Easy! Log in op je account via de online winkel, en controleer de status van je recente bestelling. Als de bestelling is afgehandeld, klik je op de bestelinformatie en daar vind je jouw tracking- nummer en informatie.
Ik heb nog geen Drippy-account
Zodra je bestelling is afgehandeld, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met je tracking gegevens. Je kunt vervolgens je bestelling volgen via de tracking link in de e-mail. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen binnen 24 uur? Dat kan! In drukke periodes kan het 2 tot 3 werkdagen duren om je bestelling te verwerken.
Kom je er niet uit?
Geen probleem! Contact ons at info@drippy.amsterdam
Verzending
Nederland: Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis
Duitsland, België, Oostenrijk: 1-2 werkdagen
Frankrijk: 1-3 werkdagen
Overige EU: 2-5 werkdagen
Op maat gemaakte items: Geschatte levertijd is 2-4 weken, afhankelijk van uw locatie en de vraag
Gratis verzending voor bestellingen vanaf €75
BESTELVERWERKING
Als je item op voorraad is, duurt het maximaal 24 uur om je bestelling te verwerken . Houd er rekening mee dat tijdens drukke periodes of bij het uitbrengen van nieuwe collecties er kleine vertragingen kunnen optreden. We waarderen je geduld tijdens deze periode! Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met tracking informatie om de bestelling naar jouw bestemming te volgen. Houd er rekening mee dat er op het weekend of op feestdagen geen verzending plaatsvindt.
VERVOERDERS
De vervoerder die uw pakket zal bezorgen, hangt af van de lokale postbezorger in uw land of zoals vermeld in de verzendmethode.
RETOURNEREN
Drippy Amsterdam accepteert retouren van alle items om welke reden dan ook (custom items uitgezonderd). Zolang het item en de verpakking in perfecte staat zijn geretourneerd. Als je meer wilt weten over ons retourbeleid, check dan onze "Refund Policy" of neemt contact op met ons op via info@drippy.amsterdam.
BELASTINGEN & RECHTEN
Klanten zijn verantwoordelijk voor alle toepasselijke invoerrechten en -kosten. Alle op maat gemaakte items en "custom items" worden DDU (duties and taxes unpaid) rechtstreeks van onze juweliers buiten de EU verzonden. Hierbij verzamelen wij de BTW, rechten en/of belastingen niet en kunnen niet voorspellen wat uw geschatte kosten zullen zijn. Om uw pakket te kunnen ophalen, moeten extra kosten betaald worden om de douane te passeren. Aangezien we naar meer dan 50 landen verzenden, zijn er voor sommige landen mogelijk extra kosten verschuldigd COD (Collect On Delivery). In dit geval worden de kosten betaald aan de lokale vervoerder. Drippy Amsterdam verzamelt geen kosten en heeft geen controle over wat de lokale overheden in rekening brengen.
Retouren & Refunds
Ruilen of Retourneren? Stuur een email met je aanvraag naar:
info@drippy.amsterdam
Houd er rekening mee dat je je bestelnummer en de items duidelijk aangeeft in de email. Ons supportteam zal je dan verder helpen bij dit proces en zorgen dat je zo snel mogelijk je refund of vervanging krijgt!
Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt.
100% Zekerheid. Dat is ons motto.
Je hebt recht op een volledige refund wanneer:
- Je jouw bestelling niet binnen gegarandeerde levertijd van 30 dagen hebt ontvangen (custom items uitgezonderd),
- Je een verkeerd product of beschadigd product hebt ontvangen,
- Je binnen de 14 dagen bedenktijd retourneert.
We kunnen echter geen volledige restitutie geven in de volgende omstandigheden:
1. Je DRIPPY-bestelling is niet aangekomen vanwege factoren die buiten onze controle liggen (bijvoorbeeld: je hebt ons het verkeerde verzendadres gegeven), of
2. Je DRIPPY-bestelling is niet aangekomen vanwege één of andere omstandigheid buiten de controle van DRIPPY (bijvoorbeeld: niet goedgekeurd door douane, een tornado of andere natuurrampen, pandemieën), of
3. Je bestelling is geplaatst tijdens een sale. In dat geval kan je het bestelbedrag nog steeds omwisselen voor andere items of tegen een tegoedbon.
We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retour in ons magazijn versterken we het binnen 10 werkdagen. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in start. Nadat de refund is verwerkt, ontvang je er een email over. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 dagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bank.
Betaalmethodes & Sales
Onze betaalmethodes zijn:
PayPal,
Credit cards,
Apple Pay,
Sofort,
Klarna Afterpay,
IDeal,
Belfius,
EPS &
Giropay
Mis je een betaalmethode? Contact ons at: info@drippy.amsterdam
Sales
Uitverkoop is definitief en is uitgesloten van alle kortingscodes op de site, tenzij specifiek vermeld
Warranty
Drippy warrants all Gold Plated and Vermeil products against manufacturing defects in materials and workmanship under ordinary consumer use for the lifetime of the customer.
This warranty does not cover:
- excessive wear
- lack of care
- Lost or stolen
DRIPPY is committed to providing the highest standard of jewelry – which is why we offer a Lifetime Guarantee for all purchases of Gold Plated/Vermeil jewelry. This guarantee entitles you to a one-time replacement for the piece. If for any reason we no longer carry the item, you are permitted to exchange your piece for another of equal or lesser value.
This Warranty is voided on any user damage issues (i.e: wear and tear, scratches, accidental breakage, water damage, long-term fading etc.). The shipping and handling fees are not included in all Warranty Replacements.
During these warranty periods, if a defect arises in the product and it is deemed by DRIPPY to be a manufacturer's defect, follow the instructions for returning the product.
DRIPPY will, at its option, to the extent permitted by law, either
- repair the product using new or refurbished parts
- replace the product with a new product that is equivalent to the product that is to be replaced
- refund to you all or part of the purchase price of the product
DRIPPY shall have no obligation to repair, replace, or refund until the defective product is returned to our warehouse. A replacement product assumes the remaining warranty of the original product. When a refund is given, the returned product becomes DRIPPY's property.
Obtaining Warranty Service
For specific instructions about how to obtain warranty service for your DRIPPY product, or questions of whether your product is covered, please contact our customer service. Our customer service may be reached by emailing info@drippy.amsterdam.
Exclusions and Limitations
This Limited Warranty applies only to solid gold and vermeil jewelry products manufactured by DRIPPY. This Limited Warranty does not apply to damage caused by
- wear and tear
- accident
- abuse
- misuse
- misapplication
- use of non-DRIPPY products
Do not expose your DRIPPY jewelry to harsh chemicals or environments, as they can alter the appearance of the product. These include, but are not limited to:
- liquid silver polish
- pools
- hot tubs
- salt water
- spas
- showers / baths
Do not sleep in the jewelry. Please refer to the cleaning and care instructions for additional information on caring for and protecting your DRIPPY product. Failure to follow these instructions may constitute abuse, misuse, or misapplication of your DRIPPY product.