Retourneren & Ruilen
Uitzonderingen op retouren
Even een tip: we kunnen geen retouren accepteren voor op maat gemaakte producten, oorbellen of massief gouden producten.
Hoe retourneer / ruil ik mijn artikel?
Verkeerde maat? Wil je iets anders? Of wil je gewoon een terugbetaling?
Heel eenvoudig. Ga gewoon naar onze Retourportal om voor je retour te zorgen.
Ruilaanvragen worden geaccepteerd tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling, en dit is gratis.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling / ruilbestelling?
Voor Terugbetalingen:
We streven ernaar om je terugbetaling binnen 5 werkdagen na ontvangst in ons magazijn te verwerken. Nadat we je terugbetaling hebben verzonden, ontvang je een e-mailmelding.
Houd er rekening mee dat het nog eens 5 werkdagen kan duren voordat de fondsen op je rekening worden bijgeschreven. Deze verwerkingstijd is afhankelijk van je bank, dus neem rechtstreeks contact met hen op als er 5 werkdagen zijn verstreken en je de fondsen nog niet hebt ontvangen.
Voor Ruilen:
We streven ernaar om je nieuwe ruilbestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn te verzenden. Je ontvangt een melding met de gegevens van je nieuwe bestelling per e-mail.
Hoe werkt de levenslange garantie?
DRIPPY is toegewijd aan het leveren van de hoogste standaard van sieraden, daarom bieden we een levenslange garantie voor alle aankopen van vergulde / vermeil-sieraden. Deze garantie geeft je recht op een eenmalige vervanging van het stuk. Als om welke reden dan ook het item niet meer leverbaar is, mag je je stuk ruilen voor een ander van gelijke of lagere waarde.
Deze garantie vervalt bij problemen als gevolg van gebruikersschade (bijv .: normale slijtage, krassen, onopzettelijke breuk, waterschade, langdurig vervagen, enz.). De verzend- en verwerkingskosten zijn niet inbegrepen in alle garantievervangingen.
Gedurende deze garantieperiodes, als er een defect optreedt in het product en het door DRIPPY wordt beschouwd als een fabricagefout, volg dan de instructies voor het retourneren van het product.
DRIPPY zal, naar eigen keuze en in de mate toegestaan door de wet, hetzij;
- het product repareren met nieuwe of gereviseerde onderdelen
- het product vervangen door een nieuw product dat gelijk is aan het product dat moet worden vervangen
- je het volledige of gedeeltelijke aankoopbedrag van het product terugbetalen
DRIPPY heeft geen verplichting om te repareren, vervangen of terugbetalen totdat het defecte product is teruggezonden naar ons magazijn. Een vervangend product neemt de resterende garantie van het oorspronkelijke product over. Wanneer een terugbetaling wordt gegeven, wordt het teruggestuurde product eigendom van DRIPPY.
Garantieservice
Voor specifieke instructies over hoe je garantieservice kunt verkrijgen voor je DRIPPY-product, of vragen over of je product gedekt is, neem je contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail op info@drippy.amsterdam.
Uitsluitingen en Beperkingen
Deze beperkte garantie is alleen van toepassing op massief gouden en vermeil-sieradenproducten die zijn vervaardigd door DRIPPY. Deze beperkte garantie is niet van toepassing op schade veroorzaakt door
normale slijtage
ongelukken
misbruik
verkeerd gebruik
Stel je DRIPPY-sieraden niet bloot aan agressieve chemicaliën of omgevingen, omdat deze de uitstraling van het product kunnen veranderen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
vloeibare zilverpoets
zwembaden
hottubs
zout water
spas
douches / baden
Slaap niet met de sieraden. Raadpleeg de reinigings- en onderhoudsinstructies voor aanvullende informatie over het verzorgen en beschermen van je DRIPPY-product. Het niet volgen van deze instructies kan worden beschouwd als misbruik, verkeerd gebruik of onjuiste toepassing van je DRIPPY-product.